Електронно управление

Електронните услуги се интегрират в Интернет страниците на организация на потребител и дават възможност за:

  • Автоматично иницииране на услуга от гражданин или фирма по електронен път
  • Проверка статуса на заявена услуга от гражданин или фирма по електронен път
  • Получаване на резултата от изпълнение на услугата по електронен път

Порталното решение с електронни услуги значително повишава клиентската удовлетвореност и гарантира на потребителите:

  • Спестяване на време и разходи за транспорт за посещаване на офисите на администрацията при заявяване на услуга
  • Незабавен достъп до услугите по всяко време от всяко място
  • Удобство при подаване на заявленията
  • Бързо обслужване
  • Пълна информация за етапите по изпълнение на услугата
  • Възможност за заявяване на услугата 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата

Внедрени проекти

Система ПРИС на Министерски съвет

Чрез системата се публикуват постановления, разпореждания и решения, включително протоколните, одобрявани от правителствата на Република България от 1990г. до сега. Информацията се актуализира непрекъснато с новоприетите актове.

Online

Система EUnet на Министерски съвет
Електронни услуги за НОИ
Електронни услуги за Изпълнителна Агенция Автомобилна Администрация
Електронни услуги за Министерство на Физическото Възпитание и Спорта
Електронни услуги за Общинската Администрация

Не по-малко важни са и ползите за администрацията, предоставяща електроните услуги:

  • Подобряване качеството на обслужването
  • Повишаване ефективността на служителите
  • Значително намаляване натоварването на служителите, работещи с клиенти
  • Намаляване на времето за изпълнение на услугите
  • Спестено работно време на служителите за търсене на документи във връзка с изпълнение на услугите
  • Поглед в реално време върху изпълняващите се услуги и възможност за анализ и мерки за подобряване
  • Повишена прозрачност и отчетност
  • Намалени предпоставки за корупция

Последни новини

© 2017 DAVID Holding Company. All Rights Reserved.