Жалби и възражения

Жалби и възражения

 

Процедурите за разглеждане на жалби и възражения.

При несъответствие на качеството на професионалното обучение с предварително обявените условия всеки обучаем или заявител на обучение има право да подаде жалба или възражение до Управителя на Центъра, придружени със съответни доказателства.

  • Жалбите и възраженията се подават не по-късно от 14 календарни дни след приключването на съответния квалификационен курс. Всички подадени жалби и възражения се завеждат от Техническия сътрудник на Центъра в Дневник за жалбите и възраженията.
  • Управителят на Центъра взима отношение по жалбата не по-късно от 5 работни дни след подаването й, освен ако по обективни причини това не е било възможно. В този случай решението се взема не по-късно от 5 работни дни след отстраняването на обективната причина.
  • При нужда от експертна консултация по жалбата, Управителят може да я отнесе за разрешаване до Експертния съвет на Центъра, който я разглежда и взема отношение към нея на първото заседание след датата на решението на Управителя.
  • В случаите, в които решението на жалбата или възражението включва възстановяване на внесени такси за обучение, решението подлежи на утвърждаване от собственика – НСМСБ.
  • Вносителят на жалбата се уведомява писмено за решението по жалбата не по-късно от три работни дни след неговото вземане.

 


ЦПО "ДАВИД"

Софтуерна АКАДЕМИЯ

Академична програма за IT ентусиасти

© 2017 DAVID Holding Company. All Rights Reserved.