- Електромеханична прогнозна / превантивна поддръжка (EM-PPM).
Използвайки набор от специализирани сензори и комуникационни канали, EM-PPM събира, преобразува, качва и обработва данни за работа по време на електромеханични машини за наблюдение, предсказване и предотвратяване на повреди и повреди в електромеханичните системи в електроцентрали и други обекти от енергетиката, както и в тежкото машиностроене.
- Анализ на динамиката на атмосферата с висока разделителна способност (HD-ADA)
С помощта на интелигентен подход към измерването на атмосферните данни, комбиниран с географско пространствено съхранение на данни в облака и референции за ГИС, HD-ADA помага на експертите по околната среда да улавят, разбират и попълват динамиката с висока дефиниция за атмосферните газове, частиците и свързаните с тях фактори на замърсяване.
- Разширено наблюдение и предсказване на безопасността при транспортиране (AMP-TS).
Железопътният транспорт се движи напред с високоскоростни влакове, свързващи хората на далечни места. Способността да се следи механичното поведение на колелата и осите на влаковете носи информация за вибрациите и структурната цялост в реално време за предвиждане и предотвратяване на злополуки.
- Събиране на данни за производството за цялостна ефективност на оборудването (MDC-OEE).
Инициативата "Индустрия 4.0" за производствени предприятия изисква по-точна представа за оптимизиране на цялостната ефективност на оборудването (OEE). Интегрирането на персонализирани контролери и контролери за обработка на данни от OPC, нашите MDC-OEE могат да осигурят устойчива среда на интернет на клиентите, които искат да използват машините си по начин, който е по-ефективен“.
- Качество, измерване, загуби и управление на съоръженията вв ВиК дружества (QML-WU).
„Чрез разширена SCADA мрежа и интелигентни сензори за вода, това решение дава на оператора на водоснабдителната мрежа реално разбиране за качеството на водата, потреблението, изтичането, управлението на активите / съоръженията и ефективността на помпите за по-добра експлоатация и по-високо удовлетворение на клиента“.