• 02 490 1600
  • Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Всички новини

thumb gisСъчетавайки мощните средства за управление на документи в Archimed eDMS с прецизния GIS инструментариум на GIS Explorer, Archimed GIS дава всички необходими инструменти за вземане на бързи, точни и аргументирани решения в защита на обществения и фирмен интерес. 

Archimed GIS обединява в едно цяло:

  • Документите за собственост в имотния регистър
  • Документите за линейно сегментирани транспортни коридори
  • Документите за съоръженията и активите на мрежата за доставка на услуги

с GIS данните за обектите (имоти, съоръжения, активи, коридори) в единна база данни. Тази интеграция осигурява пълна, точна и винаги актуална информация, необходима за по-ефективно управление на имотни регистри, съоръжения, активи и мрежи. 

Archimed GIS се доставя в три вертикални конфигурации:

  • Archimed GIS Община - за имотен регистър и On-line услуги на община (изтеглете PDF тук...
  • Archimed GIS Мрежи - за управление на съоръжения и активи (изтеглете PDF тук...) 
  • Archimed GIS Коридори - за управление на сегментирани транспортни коридори

Вижте повече тук.

ministerstwo na_zemedelietoЗа по-малко от два месеца, в края на месец март, успешно приключи внедряването на нова система за управление на човешките ресурси в Министерството на земеделието и храните базирана на 1C:Enterprise ERP

В процеса на внедряване бяха импортирани и систематизирани всички необходими данни за над петстотинте служители на министерството. Системата позволява на всички служители от отдел „Човешки ресурси“ едновременна работа, предоставяйки всички основни функции в едно интуивно подредено и ергономично работно поле.

Основните възможности, предоставяни от системата са:

  • Изграждане и поддържане на картотека с данни за служителите, кандидати и напуснали;
  • Описание на данни за администрацията – административни звена, длъжности и състав;
  • Дефиниране на компетенции и критерии за оценка на персонала;
  • Набор от гъвкави параметрични справки;
  • Визуализация на данните под формата на диаграми, групово отпечатване на трудово - правни документи;
  • Планиране на заетостта и график за отпуските на служителите;
  • Регистриране, проследяване отсъствията на персонала, както и много други.

Доставената и внедрена от ДАВИД Холдинг АД система 1C:Enterprise ERP за управление на Човешките ресурси в Министерство на земеделието и храните има широки възможности за надграждане и развитие и позволява динамично да бъде настройвана и да отговори на промените в законодателството и бъдещите нужди на клиента.

робна информация за функциите и възможностите на системата за управление на човешките ресурси може да намерите на продуктовия сайт www.1c-erp.com.

Стандарти

Контакти

Единен телефон за контакт
02/4901600
e-mail: info at david.bg

Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“ също приемате и общите условия на уебсайта. Моля, прочетете и нашата политика за поверителсност и защита на личните данни, приемайки тези условия Вие се съгласявате с обработката на вашите лични данни съгласно законодателството (Общия регламент за защита на данните) и описва какво правим с вашите лични данни, съгласно правното основание, на което го правим, и да предоставим повече информация относно вашите права.
pdfПравила и условия | pdfПолитика за лични данни